מונחת במונחים?
מפה אסטרטגית – נקודת מוצא, נקודת סיום והדרך.
אסטרטגיה – דרכי פעולה מנקודה אחת לנקודה הבאה על המסלול שלך במפה.
ערך מוסף/בידול – מה את נותנת יותר או שונה מהקולגות שלך, מה מיוחד בך, האם יש לך התמחות בקהל ספציפי.
נרטיב – מה הסיפור מאחורי העסק שלך.
נקודת האיזון של המוצר – מה המחיר הכי נמוך שאת יכולה לקחת למוצר שאת מוכרת כדי שלא תפסידי.
נקודת האיזון של העסק – מה כמות המכירות/הסגירה שאת צריכה בחודש כדי לכסות את ההוצאות הקבועות של העסק שלך.
גאנט – תוכנית עבודה על פי יעדים.
רשימת תפוצה – מאגר מיילים של כאלו שנתנו את הכתובת שלהם מרצונם, ויש לך אפשרות לדוור להם.
אסטרטגיה שיווקית – לתכנן שיווק.
ספר נהלים – איך מתנהל כל דבר בעסק שלך: מוצרים, שירותים, מחירים, חוזים, הסכמים ומדדים.
תסריט שיחה – פתיחה של שיחה, חיבור ללקוח, תשאול נכון, הפגשת האינפורמציה עם התועלות, הצגת המוצר/השירות בצורה נכונה, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקה.
אווטאר – זהות הלקוח המרכזי שלך: מה כואב לו, מה מענג אותו, מה החלום שלו ומה ההבטחה שהוא רוצה ממך.
דוח רווח והפסד – הכנסות והוצאות נכסים והתחייבויות.
תזרים מזומנים – שליטה במזומן בעו"ש שבחשבון הבנק.
מוצרי חדירה – שאיתם מכירים אותך ובוחנים המשך. מוצרים זולים יותר כמו פגישה חד פעמית שממירה לליווי, כדור פלאפל שממיר למנה, פגישת תכנון שממירה לסרט תדמית, לוגו שממיר למעטפת מיתוג.
מוצרי בסיס – המוצרים הבסיסיים של העסק, ההכנסה המרכזית שעליה בנוי השוטף החודשי.
מוצר פרימיום – נותן מעטפת רחבה, ערך גבוה ללקוח – והמחיר גבוה בהתאם.
מיישמת? יש לך עסק מצליח.