מונחת במונחים?

מונחת במונחים?

מפה אסטרטגית נקודת מוצא, נקודת סיום והדרך.

אסטרטגיה – דרכי פעולה מנקודה אחת לנקודה הבאה על המסלול שלך במפה.

ערך מוסף/בידול מה את נותנת יותר או שונה מהקולגות שלך, מה מיוחד בך, האם יש לך התמחות בקהל ספציפי.

נרטיב מה הסיפור מאחורי העסק שלך.

נקודת האיזון של המוצר מה המחיר הכי נמוך שאת יכולה לקחת למוצר שאת מוכרת כדי שלא תפסידי.

נקודת האיזון של העסק – מה כמות המכירות/הסגירה שאת צריכה בחודש כדי לכסות את ההוצאות הקבועות של העסק שלך.

גאנט תוכנית עבודה על פי יעדים.

רשימת תפוצה מאגר מיילים של כאלו שנתנו את הכתובת שלהם מרצונם, ויש לך אפשרות לדוור להם.

אסטרטגיה שיווקית – לתכנן שיווק.

ספר נהלים איך מתנהל כל דבר בעסק שלך: מוצרים, שירותים, מחירים, חוזים, הסכמים ומדדים.

תסריט שיחה פתיחה של שיחה, חיבור ללקוח, תשאול נכון, הפגשת האינפורמציה עם התועלות, הצגת המוצר/השירות בצורה נכונה, טיפול בהתנגדויות וסגירת עסקה.

אווטאר זהות הלקוח המרכזי שלך: מה כואב לו, מה מענג אותו, מה החלום שלו ומה ההבטחה שהוא רוצה ממך.

דוח רווח והפסד הכנסות והוצאות נכסים והתחייבויות.

תזרים מזומנים – שליטה במזומן בעו"ש שבחשבון הבנק.

מוצרי חדירה שאיתם מכירים אותך ובוחנים המשך. מוצרים זולים יותר כמו פגישה חד פעמית שממירה לליווי, כדור פלאפל שממיר למנה, פגישת תכנון שממירה לסרט תדמית, לוגו שממיר למעטפת מיתוג.

מוצרי בסיס המוצרים הבסיסיים של העסק, ההכנסה המרכזית שעליה בנוי השוטף החודשי.

מוצר פרימיום – נותן מעטפת רחבה, ערך גבוה ללקוח – והמחיר גבוה בהתאם.

 

מיישמת? יש לך עסק מצליח.

 

פוסטים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

תפריט נגישות

הרשמה

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
מספר פלאפון*
עיר מגורים*
סיסמא*
אימות סיסמא*

התחברות לעריכת פרטי העסק שלך