אל תלמדי מהניסיון

אל תלמדי מהניסיון

יש פעמים שדווקא ניסיון שצברנו הוא לרעתנו, כשאנחנו משכפלים טעות.

לחזור שוב ושוב על אותה התנהגות לא נכונה, לא מותאמת לנו,

הופכת אותה לשגרת היום יום, וחלק בלתי נפרד מצורת העבודה שלנו.

להשתחרר מהרגל לא טוב בהתנהלות עסקית זה אחד ההתמודדויות הנפוצות.

אם את מוצאת את עצמך שוב ושוב חוזרת על המנטרה "כן בשמחה אני יכולה"

ובסוף יום, טרוטת עיניים, עוברת את גבול הטעם הטוב במכסת שעות העבודה,

ומתנצלת "טוב לכל עבודה יש זמנים עמוסים .."

אם את מגלה ששוב תמחרת במחיר אפסי.. והעבודה לקחה לך הרבה זמן וכח

וממש לא הייתה שווה את המחיר,

שוב הרגשת הרגשה חמוצה לומר את המחיר שמגיע לך ביושר, והלקוחה נתנה לך הרגשה שאת יקרה מידי,

או שאת מוצאת את עצמך מהר מאוד בסוף יום שלא הספקת רבע ממה שתכננת,

ואיך עבר השבוע כל כך מהר…

תעצרי מהר.

רק הצלחות משכפלים.. לא טעויות.

שבי עם עצמך, חשבי.

האם קהל היעד שאני עובדת איתו מתאים לי ?

האם זה נכון לתת לכל עבודה שמגיעה תשובה חיובית? אולי כדאי לייצר פניות למפלס גבוה יותר?

האם עשית פעולות בשביל להביא אליך את הלקוחות שאת רוצה?

האם הצגת הערך שלך נכונה? האם את ממותגת בהתאם למה שאת מוכרת?

לפחות כמו זמן העשייה- זמן התכנון, ומי שנכשל בתכנון מתכנן להיכשל.

בהצלחה

פוסטים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

תפריט נגישות

הרשמה

שם משתמש*
שם פרטי*
שם משפחה*
אימייל*
מספר פלאפון*
עיר מגורים*
סיסמא*
אימות סיסמא*

התחברות לעריכת פרטי העסק שלך